Jak na sebe a svůj produkt nejlépe upozornit? Potřebujete zvýšit své tržby? Je libo více zákazníků? To vše vám zajistí reklama. Ač dobrá nebo špatná, na tom až tak nezáleží. Důležité je dostat se do podvědomí lidí. Pamatujete na tu příšernou reklamu v televizi na prodejní dům s červenou židlí? Víte, jakou myslím? Ano. Byla otravná, ale každý ji znal. A hádejte, kam si zajedete koupit novou lampu až tu svou v zápalu hry rozbijete. No přece do Xxxlutz. A to je cílem reklamy.
Jaké formy reklamy můžete použít:
1) reklamní předměty – Rozdávají se na každém rohu. Na veletrhu, konferencích a přednáškách, na výročí firmy je obdrží každý zaměstnanec. Jsou k dostání jako sponzorské dary a bossové je cpou každému, u koho to přinese užitek. Většinou jsou to spotřební věci. Vína s etiketou logem firmy, tašky, kalendáře, hrníčky či propisky.
2) reklama na internetu – V dnešní době internetu by byla velká chyba nevyužít tuto možnost. Reklamu lze umístit prakticky kdekoliv. Na soukromém blogu, Facebooku, instagramu a dalších sociálních sítí. Přes odkaz se lidé dostanou na vaše oficiální stránky a vy tak máte další potencionální zákazníky.
3) billboard – Tak to už je větší kalibr. Určitě si pronajměte ten, který stojí na hodně frekventovaném místě. Taková reklama přitáhne pozornost mnoha lidí. Taky už je to ale nákladnější než nechat potisknout tričko.
4) leták – Leták do každé schránky. Dnes jsou i oblíbené shozy těchto tiskopisů z létajícího balonu. Prostě se vyletí nad požadovanou oblast a rozhází se desítky letáků. Lidé si to při sbírání ze země prohlédnou a dozví se o dané věci.
5) mluvená reklama – Tak toto je asi ta nejjednodušší cesta. Co je víc než doporučení na produkt, značku či službu od známého člověka. Važte si každého slova, co o vás někdo někde pronese. Ať už to bude dobrá či špatná kritika. U té špatné se ihned snažte napravit svou reputaci.